Overdosis methylfenidaat 19 pillen van 20 Mg op 4 uur geslikt

gentedimare

Experimenterende gebruiker
Normaal neem ik de 10 Mg versie en neem ik ook een doos op een avond 15 per keer van 10 Mg met max 4 uur tussen. Nu echter had de apotheek echter enkel de 20 Mg pillen en heb er 4 uur geleden 9 geslikt en na 4 uur nog eens 10 stuks! Loop ik hier enig gevaar? Of gewoon uitzitten de laatste 10 was 15 min geleden dus die moeten nog beginnen werken.
 

gentedimare

Experimenterende gebruiker
Ik zou het uitspugen nu het nog kan.
Dit is echt onverantwoord en vind het ook bijzonder dat je dit goed praat met "ik doe dit altijd"
Deze keuzes kan een hartaanval oproepen.
Want uit spugen zie ik niet echt zitten. Dan bedoel ik dat gevoel als je moet overgegeven plus ze zijn al beginnen werken
 

Bengozy

Bewuste gebruiker
Normaal neem ik de 10 Mg versie en neem ik ook een doos op een avond 15 per keer van 10 Mg met max 4 uur tussen. Nu echter had de apotheek echter enkel de 20 Mg pillen en heb er 4 uur geleden 9 geslikt en na 4 uur nog eens 10 stuks! Loop ik hier enig gevaar? Of gewoon uitzitten de laatste 10 was 15 min geleden dus die moeten nog beginnen werken.

Waarom?
 

Damius

Bewuste gebruiker
Ik neem mij zo een aantal diazepam ben zeker dat het beter gaat dan
Gast, downers combineren met een overdosis aan uppers is helemaal funest voor je rikketik.

Als je het vermoeden hebt dat je over het ergste heen bent laat je beter alles uitwerken nu en zit je op de blaren.
Als je je serieus zorgen maakt om je gezondheid bel je de huisartsenpost.
 

Bengozy

Bewuste gebruiker
Tuurlijk joh
Wat wil je hart ritme stoornissen

Beter ga je naar de SEH daar houden ze alles in de gaten je hoeft je niet te schamen ze bellen geen politie ( kan wel maar dan niet om je aan te houden oid ,)
Lul niet slap. @MR_CHIP Ik ben ook het niet eens met wat hij heeft gedaan maar het eerste wat ze doen in het geval van stimulant overdosissen in het ziekenhuis is het toedienen van benzo's. Word onderhand wel moe van je berichten, je gaat weer op negeren.
 

MR_CHIP

Badass junkie
Wat ik btw ook vergeet ik heb tot 3x toe op de SEH beland en toen of op de hartbewaking of intensive care met een heeel hoge hartslag en zuurstof saturatie van amper 80% en ik heb gelukkig alles overleeft een lichaam kan veel helpen maar beter ben je in goede handen die mensen oordelen niet en zullen je helpen met alles wat je lichaam niet goed zelf meer kan eventueel
Ik had zelfs door de teveel aan drugs meerdere infuses nodig met medicatie, en het had niet veel gescheeld of ik had een nierdialyse nodig ik kreeg toen een kalium infuus ivm grote kans op hart ritme stoornissen

Te kort gekomen door drugs
 

MR_CHIP

Badass junkie
Lul niet slap. @MR_CHIP Ik ben ook het niet eens met wat hij heeft gedaan maar het eerste wat ze doen in het geval van stimulant overdosissen in het ziekenhuis is het toedienen van benzo's. Word onderhand wel moe van je berichten, je gaat weer op negeren.
Ik heb geen idee wat je weer tegen mij had maar bij een overdosis de keten dat ik ervoor naar het ziekenhuis ging werd ik gewoon per direct opgenomen
 

Bengozy

Bewuste gebruiker
Ik heb geen idee wat je weer tegen mij had maar bij een overdosis de keten dat ik ervoor naar het ziekenhuis ging werd ik gewoon per direct opgenomen.

Je bent gewoon iemand die te vaak slecht advies geeft, en advies dat aan jou gegeven word nooit serieus neemt. In mijn ogen dus een waardeloos forummember. Sorry, eerste keer dat ik zoiets zeg maar focus on your own shit first.
 

Cardboard

Badass junkie
Ik zal het vermoedelijk wel overleven ik zie wel zo niet ook goed
Na je vraag om hulp, sla je vervolgens elk advies in de wind. Ik vraag mij af wat dan de reden is dat je een topic start als het je toch niets uitmaakt of je nog wakker was geworden.

Het enige wat mij nu, dagen later, passend lijkt is dat je contact zoekt met 113 (chatten of bellen, kan anoniem) en dat je in een vervolg 112 belt als je toch deze gevaarlijke fout opnieuw begaat.

Sterkte ermee.
 
Bovenaan