gentedimare
Experimenterende gebruiker
Normaal neem ik de 10 Mg versie en neem ik ook een doos op een avond 15 per keer van 10 Mg met max 4 uur tussen. Nu echter had de apotheek echter enkel de 20 Mg pillen en heb er 4 uur geleden 9 geslikt en na 4 uur nog eens 10 stuks! Loop ik hier enig gevaar? Of gewoon uitzitten de laatste 10 was 15 min geleden dus die moeten nog beginnen werken.