Beste Drugsforum,
Ik heb laatst voor t eerst ik 6 maanden weer eens 3mmc gedaan alleen brandde t zo extreem achterin mn neus (echt achterin waar t naar beneden gaat naar je mond/keel) dat ik vrijwel direct na t snuiven mn neus moest spoelen omdat t niet te doen was.
Tuurlijk brand t normaal ook als een gek en springen de tranen regelmatig in mn ogen. Dit had ik nog nooit mee gemaakt. De afgelopen 6 maanden heb ik wel een periode coke gebruikt zo’n 9 a 10 keer allemaal weekenden achter elkaar… en de laatste maand een aantal keer speed. Hierbij had ik verder geen problemen.
Nu heb wil ik sowieso mijn drugs gebruik verminderen en heb ik over 5 weken een festival staan waar ik wel weer zou willen gebruiken. Zal deze branderigheid na 5 weken rust verminderd/weg zijn en weer “normaal” zijn?
Tuurlijk snap ik dat het voor anderen lastig is hier een antwoord op te geven, maar ben vooral benieuwd naar jullie ervaringen!
Ik heb laatst voor t eerst ik 6 maanden weer eens 3mmc gedaan alleen brandde t zo extreem achterin mn neus (echt achterin waar t naar beneden gaat naar je mond/keel) dat ik vrijwel direct na t snuiven mn neus moest spoelen omdat t niet te doen was.
Tuurlijk brand t normaal ook als een gek en springen de tranen regelmatig in mn ogen. Dit had ik nog nooit mee gemaakt. De afgelopen 6 maanden heb ik wel een periode coke gebruikt zo’n 9 a 10 keer allemaal weekenden achter elkaar… en de laatste maand een aantal keer speed. Hierbij had ik verder geen problemen.
Nu heb wil ik sowieso mijn drugs gebruik verminderen en heb ik over 5 weken een festival staan waar ik wel weer zou willen gebruiken. Zal deze branderigheid na 5 weken rust verminderd/weg zijn en weer “normaal” zijn?
Tuurlijk snap ik dat het voor anderen lastig is hier een antwoord op te geven, maar ben vooral benieuwd naar jullie ervaringen!
