Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Hippie Langwaus

DF-koning
You lucky smart bastard! Ik zou willen dat ik die nog heb. Was samen met 3FA mijn favo upper rc! Clean, sterk maar toch subtiel genoeg.
Zuinig doen zeker of hebbie nog genoeg?

(NEE ik vraag NIET om drugs of vendor, gewoon jaloers hahaha!)
Ik was ook blij met 2-FMA en 3-FA. Ik heb van beide een 'life-time' supply. Ik gebruik het gelukkig zelden, maar fijne functionele stimulanten, waarbij 3-FA wat meer sociaal werkt.

OT: 150 mg Malana Cream charas gerookt en nog een halve liter Veltins gedronken
 

Cardboard

Badass junkie
You lucky smart bastard! Ik zou willen dat ik die nog heb. Was samen met 3FA mijn favo upper rc! Clean, sterk maar toch subtiel genoeg.
Zuinig doen zeker of hebbie nog genoeg?

(NEE ik vraag NIET om drugs of vendor, gewoon jaloers hahaha!)
Same here! Vind 2FMA zelfs nog wat fijner, bij 3FA gaan mijn kaken soms klemmen. 🤣

Ik ben er zuinig mee en kwam onlangs een (vergeten) voorraadje tegen onderin een tas. 😎
 

Bengozy

Bewuste gebruiker
Nou 1,5 dag en ik kon het niet laten om toch een 3-tal chouffetjes te halen bij de super. Puur uit verveling.

Is wel echt iets waar ik aan moet werken de komende tijd. Hopelijk zorgt de adhd-meds die ik uiteindelijk krijg voor niet die uiteindige search naar dopamine.
 

ManPaardKrokodil

Bewuste gebruiker
Was samen met 3FA mijn favo upper rc!
Same here! Vind 2FMA zelfs nog wat fijner, bij 3FA gaan mijn kaken soms klemmen. 🤣
Ik heb beiden nog liggen, geen grote hoeveelheden maar nooit gebruikt nog. Ik weet eigenlijk niet zo goed wanneer of hoe ik “funcionele” rc’s moet proberen.

OT: onvermijdelijke ochtend cappuccino
 
Bovenaan