You lucky smart bastard! Ik zou willen dat ik die nog heb. Was samen met 3FA mijn favo upper rc! Clean, sterk maar toch subtiel genoeg.Zo'n 40mg 2FMA en een zelfgemaakte ijskoffie.
Zuinig doen zeker of hebbie nog genoeg?
(NEE ik vraag NIET om drugs of vendor, gewoon jaloers hahaha!)


Sweet Tart wiet.