Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Op dit moment niks, maar morgen het vrijgezellenfeest van m’n zusje (ik zit in de organisatie). O.a. een wijnproeverij en een festivalletje staan op de planning.

Ik verheug me al op de ontiegelijke kater die ik ongetwijfeld zondag ga hebben. (Maar heb je daar zelf dan geen invloed op Olifant? Nee. Doe je niks tegen. Dit soort dingen overkomen je.)

Dus ik zeg alvast administratief vooruitlopend op de zaken van morgen: teveel alcohol. :beer::cheerpompom:

sosaa

Bewuste gebruiker
Ik nam denk ik lijntjes van +\- 100mg (hoge stim tolerantie). De tijdstippen kan ik je helaas niet meer vertellen. Ik heb de 1 gram die ik had op gemaakt in 2 dagen. Af en toe een lijntje.
Ik weet niet welk deel van het land je woont maar is meth populair? Ik woon in het oosten en hier wordt heel veel gesnoven maar heb nooit gehoord dat iemand meth heeft gedaan? Was het gaaf en hoe verschild het van speed/3mmc enzo

Bengozy

Bewuste gebruiker
Ik weet niet welk deel van het land je woont maar is meth populair? Ik woon in het oosten en hier wordt heel veel gesnoven maar heb nooit gehoord dat iemand meth heeft gedaan? Was het gaaf en hoe verschild het van speed/3mmc enzo
Heb het in Noord-holland ook wel eens voorbij zien komen maar ik raak het liever niet aan na alle horrorverhalen.

OT: Nogsteeds nuchter en nee gezegd tegen alcohol terwijl mn huisgenoten in de woonkamer aan de coke en drank zitten. Lastig maar trots op mezelf.

Hippie Langwaus

DF-koning
Thanks ga ik eens proberen als ik weer hasjiesj haal. Wanneer dat is geen idee aangezien het sinds het experiment niet echt meer bevalt. (Te sterk)
Die 'moderne' hasjiesj zou ik wel verhitten voor het oraal te gebruiken. Die is waarschijnlijk erg vers en werkt oraal dan niet zo goed.

Qua dosering is het erg lastig. Te weinig en je hebt dan een 'net niet' ervaring en teveel kan ook echt als teveel voelen.

Ze smaken overigens wel lekker die moderne hasjiesj. Maar meer naar wiet dan naar hasj.

OT: een mokka ristretto gedronken

Iedereen een fijne zaterdag toegewenst!

sosaa

Bewuste gebruiker
Heb het in Noord-holland ook wel eens voorbij zien komen maar ik raak het liever niet aan na alle horrorverhalen.

OT: Nogsteeds nuchter en nee gezegd tegen alcohol terwijl mn huisgenoten in de woonkamer aan de coke en drank zitten. Lastig maar trots op mezelf.
Horrorverhalen? Hier in NL. Vertel ik ben benieuwd. Heb je hier ook meth junks net als in Amerika?

Bovenaan