Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik heb een vraagje, ik heb vannacht om 4 uur 150 mg speed ingenomen via me neus. Maar ik kan gewoon nog steeds niet slapen wanneer denken jullie dat ik kan gaan slapen ?
Dat zal bij iedereen verschillend zijn.
Ikzelf kan na MDMA en pep gewoon niet in slaap komen en ik stap ook dan pas de volgende avond weer in bed...dan nog heb ik moeite om in slaap te komen.
Ritme houden vind ik meestal zelf wel belangrijk, dus ga lekker wat doen en stap vanavond optijd in bed.
Verschilt per persoon. Ikzelf ben na een goeie dosis pep niet zelden +30 uur wakker, maar ben er gevoelig voor. Je moet altijd rekening houden met minimaal (!) 12 uur. Enigszins ritme proberen te houden is volgens mij het beste wat je kunt doen in deze situatie, dus als het niet lukt misschien even wat anders doen/afleiding zoeken en dan vanavond weer een poging.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.