Ik heb het zelf 3 maanden geleden ook voor de eerste keer 6APB geprobeerd in thuisomgeving. Ik heb een beetje ervaring met MDMA en GHB. Had 6 pillen 6APB van 100mg gekocht. Na wat info hier gelezen te hebben toch besloten om 1,5 pil te nemen, dus 150MG. Ik ben zelf 52j 1.78m 71kg. Mijn vriend zou GHB nemen maar merkte niks (3 ML) en heeft later die nacht nog een XTC genomen. Ik heb zelf de 1,5 pil om 22.00 ingenomen en na een uur merkte ik een hele fijne gecontroleerde rush die ik makkelijk kon handelen. Mijn vriend merkte wel aan mij door mijn spraak dat het ging werken en hij besloot dus maar een XTC in nemen om samen in de stemming te komen. Om 00.00 was ik helemaal wap en het kwam telkens in een soort golfjes. Heel lekker te handelen en uiteraard bloedgeil. Ik merkte wel na verloop van tijd dat de golfjes rush heftiger werden. Ik kan me voorstellen dat sommige hiervan misselijk kunnen worden of idd overgeven. Ik vond het zelf erg lekker omdat het heel geleidelijk in elkaar overging. Na een aantal uur midden in de nacht kreeg ik het soms koud en daarna weer warm. De rush zoals XTC het geeft, daar lijkt het op maar houdt veel langer aan. Ik ben rond 5 of 6 uur gaan slapen en werd wakker rond 11.00 uur in de ochtend. Ik was nog steeds wap en kon me tot weinig toezetten. Ik ben weer in bed gaan liggen tot in de middag tot 16.00 toen was het gevoel weg en kon ik weer functioneren. Al met al vond ik een hele fijne ervaring en de sex is lekker intens

Ik wil het nog wel een keer doen binnenkort maar misschien dat ik iets minder neem dan 150mg, alhoewel ik de lange rush echt geweldig vond. Misschien goed om nog te melden dat we geen alcohol hebben gedronken en normaal van te voren hebben gegeten.