Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
2mmc was een warm welkom
Klinkt alsof je ze beide beter kunt laten liggen.
Ik vond 4-fmp wel leuk opzichDat kan je stellen voor alle cathinones 😁.
Ik vond 4-fmp wel leuk opzich
JupDeze valt toch onder de geflureerde amfetamine stimulanten?
3cmc sowieso. 2mmc vind ik dan weer leuk genoeg. Ik had wellicht lage verwachtingen, maar ik ga er goed op.Klinkt alsof je ze beide beter kunt laten liggen.
3cmc sowieso. 2mmc vind ik dan weer leuk genoeg. Ik had wellicht lage verwachtingen, maar ik ga er goed op.
Het is dan ook geen vervanger voor 3-mmc maar een andere stof.Hmm heb 2mmc via de bekende website besteld. Moet zeggen hartslag is wel hoog maar komt niet in de buurt van 3mmc. Geen goeie vervangen iig.
Hmm heb 2mmc via de bekende website besteld. Moet zeggen hartslag is wel hoog maar komt niet in de buurt van 3mmc. Geen goeie vervangen iig.
Je hebt gelijk. Vergeleken met 3mmcZie het niet als een vervanger maar een heel ander stofje. Ik vind hartslag goed meevallen op 2-mmc. Tachycardie bijna nihil.
Je hebt gelijk. Vergeleken met 3mmc
/4mmc is je hartslag best rustig. Ik denk dat iemand hierboven het juist verwoord heeft. 2mmc is een laf cokesnuifje.
Nee oké, weet ik dat😅😂3-CMC is een gechloreerde cathinone met chloor op de derde positie van de benzeenring, dus schuin links omhoog. 2-MMC is de gemethyleerde verse van cathinone met de methylering op de tweede positie.
Dan minimaal 2 weken wachten