Manu veel sterkte met het afbouwen
Maar mijn familie wil ik wel inschakelen maar zij vinden van stop in een keer van alles dan is het een paar weken lijden en dan ben je er vanaf
Ik probeer echt de positief te denken maar het lukt gewoon niet het komt steeds van wat heb je jezelf aangedaan en waarom lukt het niet om 10 minuten te zitten en huilen zonder reden en depressief zonder reden gewoon op de borst
Maar probeer echt van alles en niks wil lukken
En als ik aan morgen moet denken word ik helemaal gek hoe moet ik de dag doorbrengen
Vooral hoe ik me voel daar kan ik echt niks aandoen mijn hoofd die wil niet meewerken die denkt alleen van wat hebben jezelf aangedaan
En denk nu ook steeds ze weten niet wat je hebt dus dan maar vol proppen met medicatie zodat ik ze niet lastig val
Mensen weer bedankt 🙏 voor jullie reactie echt niet normaal bedankt kan het niet genoeg zeggen
Ik probeer met mijn zusje te praten bijvoorbeeld dan begin ik meteen met huilen
Ik probeer met mijn broertje te praten dan is het na 5 minuten ik moet weg door de onrust
Ik probeer van alles
Maar moet eerst stabiliseren zolang ik de methadon omhoog moet zetten dan ben ik nog aan het ontwennen
En ik speel geen eigen dokter echt niet
Ik zeg jullie ben bang om maar iets zelf te doen ook al voel ik dat de medicatie dit allemaal veroorzaakt toch doe ik precies wat de psychiater zeg behalve het eten en de sigaretten dat doe ik niet wat hij me zegt want eten heb geen trek en sigaretten kan moeilijk minderen maar doe mijn best
Maar medicatie ik heb de wekker gezet om de medicatie op dezelfde tijd te slikken elke dag dat doe ik nu al 10 dagen denk ik (kan ook minder zijn door de diazepam vergeet ik echt veel )
Ik denk nú alleen aan morgen hoop dat het ietsje beter gaat zo niet wat moet ik doen hoe ga ik het volhouden en heb zo een spijt en kan niet meer nadenken weet het niet meer echt mensen ben ten einde raad
Ik hielp mijn ouders vroeger met boodschappen met de was , tuin opruimen,papieren invullen dat soort dingen
Nu kan ik echt niks doen mijn eigen huis is zo een troep
Ik zeg je ben continu buiten lopen huilen en alleen maar denken hoe word ik stabiel wat doe ik verkeerd
Ik heb het zo moeilijk 😢
Bedankt voor jullie reacties maar zit helemaal onder de medicatie nu dat ik alles wazig zie en niet weet wat te doen
Maar bedankt allemaal