Powder Ranger
Wijs gebruiker
Nice! Jij ook naar DB vandaag dus?Lekker hoor! Heb gehoord dat het geluid weer goed is, maar dat gaan we vanmiddag merken😁
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nice! Jij ook naar DB vandaag dus?Lekker hoor! Heb gehoord dat het geluid weer goed is, maar dat gaan we vanmiddag merken😁
DE-CI-🔔Morgen naar Decibel Outdoor Savage Sunday 🥳🥳🥳 letssss goooooo
Wat vond je er van? Muzikaal vond ik er erg veel hard en vooral snel spul tussen zitten. Hoe vaak ik de sirene uit Human Resource's Dominator wel niet heb gehoord... Main stage heb ik maar overgeslagen maargoed Paul Elstak had 30 jaar geleden zijn happy hardcode hitjes en dat is dan voor de huidige generatie weer hip zoals altijd met trends van 30 jaar terugIk ook naar R2! Nog nooit naar zo'n feest gegaan, ben benieuwd 😅
Jep, zo kan je nog eens spontaan een feestje pakken! Was trouwens erg leuk! Stevige line up! En heerlijk weer!Zojuist voor 11 euro een ticket voor R2 gehaald op Ticketswap, ben benieuwd.
En hoe was het 😅?Ik ook naar R2! Nog nooit naar zo'n feest gegaan, ben benieuwd 😅
Normaal ben ik niet van de techno feesten, maar voor de prijs kon ik het niet laten. Zonder verwachting er naar toe gegaan maar was positief verrast! Goede doorloop, nergens te druk en veel soorten sound. Stoor stage was erg tof!Jep, zo kan je nog eens spontaan een feestje pakken! Was trouwens erg leuk! Stevige line up! En heerlijk weer!
Wat vond je er van? Muzikaal vond ik er erg veel hard en vooral snel spul tussen zitten. Hoe vaak ik de sirene uit Human Resource's Dominator wel niet heb gehoord... Main stage heb ik maar overgeslagen maargoed Paul Elstak had 30 jaar geleden zijn happy hardcode hitjes en dat is dan voor de huidige generatie weer hip zoals altijd met trends van 30 jaar terug
Gelukkig was er de Marktkantine met vet geluid en wat rustigere muziek. En als ik het ff harder wilde was er de Stoor tent. De eerste paar sets op The Beginning vond ik ook fijn maar daar was het zo rustig. Bizar
Organisatie vond ik wel te gek. Ik heb eigenlijk nergens hoeven wachten. Niet bij het parkeren, de muntjes, de WC, de bar, het eten. Later er eens af en toe 2 of 3 mensen voor me staan ofzo, echt dikke prima. Alleen de Filth on Acid stage lag nogal ver bij alles vandaan.
Ik heb wel even moeten grinniken toen een wolkje drones "Reinier zonneveld" in de lucht tekende bij wijze van technologisch gefaciliteerd vuurwerk. Ik moet er toch niet aan denken dat dat op mijn festival zou zijn gebeurd 😄. Maar ieder zijn ding (narcist 😛). Technoliefhebbers zijn over het algemeen nogal wars van dit soort faamzoekerij.
De sfeer vond ik over het algemeen ook prima. Alleen toen we weg ging rond 22:00 liep er wat volk rond waarvan de drugs uitgewerkt waren of die wat te veel hadden gehad, en die wat leip uit hun ogen keken.
En hoe was het 😅?
Ohja, ook opvallend; iedereen was superlief, maar toen het einde feest was, was het ook ineens ieder voor zich. Beetje raar... Maar alsnog verliep het gewoon goed hoor
Ik was vandaag middagje op strand bij bussloo 😎Wij zijn vast even voorbereidingen aan het treffen voor Ground Zero over 2 weken op Bussloo🙈🤣
Bekijk bijlage 61325
Het is van 9 's avonds tot 7 's ochtends, heftig feestje dus😁Ik was vandaag middagje op strand bij bussloo 😎
Zag idd aan de overkant opbouw festival
Is dat echt de hele nacht ?! 😳
Vraag me af wat mensen doen die in de buurt wonen ?
Kan niet wachten tot zaterdag hahaHet is van 9 's avonds tot 7 's ochtends, heftig feestje dus😁
Ik was vandaag middagje op strand bij bussloo 😎
Zag idd aan de overkant opbouw festival
Is dat echt de hele nacht ?! 😳
Vraag me af wat mensen doen die in de buurt wonen ?
Kan niet wachten tot zaterdag haha
Voor mij morgen: Mysteryland, met een vriend en zijn vriendin. Ons enige feestje samen dit jaar.
Ben benieuwd: zal nog massaler zijn de de vorige en enige keer, way, way back. Geen idee zelfs welk jaar dat was.
Wat me daarvan wel bijgebleven is: de onvriendelijke homofobe sfeer bij het hard house podium.
Denk dat ik daar morgen niet bang voor hoef te zijn.
@MyLittlePonyPack
Vraagje misschien weet jij het: is het zondag rond 12 uur weer rustig bij bussloo? Of blijven festival hangers rondhangen daar ?
Alvast veel plezier vannacht en succes met schatgraven naar jullie bier voorraad 😜
blijven festival hangers rondhangen daar ?
Morgen dagje Mysteryland..
Mijn eerste en ik ga volledig uit mijn comfort zone , alleen, fiets gehuurd en hotelletje geboekt.
Frau blijft thuis, amigos hadden geen zin en ik wel dus ….Free Bird all the way….en meest bijzonder..deze ga ik clean doen, op een wijntje na da;.
En …..het weer is ook nog eens top😎🥳
Enjoy to the max zou ik zeggen..Ben er nu.
Een andere DF-kennis komt ook.
Nice! Kans dat we elkaar tegen komen daarNet flink impulsief kaartjes gekocht voor Shockerz in december!
Wordt druk najaar zo!
Is te gek! Ben er al een paar keer geweest en ga dit jaar misschien ook. Goede dj’s en ze doen veel aan sfeer/beleving etcVrijdag eens een kijkje nemen bij Draaimolen in Tilburg, hoorde daar wel goede verhalen over.
Kleiner festival en dat zal een leuke verandering zijn na een groot feestje als Mysteryland .
Ben benieuwd..
Ik zal er op letten of ik je rond zie lopenIs te gek! Ben er al een paar keer geweest en ga dit jaar misschien ook. Goede dj’s en ze doen veel aan sfeer/beleving etc
Ja het wordt hartstikke lekker (warm)! Ook wel eens lekker zo dichtbij hèIk zal er op letten of ik je rond zie lopen..
Maar ff serieus....is net 1 km van mijn werk dus ik rol gelijk vanaf mijn werk het feest gedruis in....hopelijk werken de weergoden mee..
Echt super fijne lineup! Heb komende maand ook een euforisch feestje op de planning staan! Ben benieuwd!Gisteren tickets gekocht voor Eternal (i am hardstyle) ff keer compleet wat anders dan Uptempo, terug naar de basis Bekijk bijlage 61551