Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Daarom ben ik onbehandeld verder gegaan ,het oprakelen van verleden wekt bij mij totaal iets anders op.Ik ken idd mensen die daar behandeling hebben gehad en daar nu juist nog erger door getraumatiseerd zijn.
Maar ik ben echt heel blij dat ik zo lang de tijd heb gekregen en zo'n goede band met mijn therapeute heb kunnen opbouwen zodat ik ook echt alles tegen haar durfde te vertellen
omdat ik met deze 2 therapieën echt de kern heb aangepakt.
Daarom ben ik onbehandeld verder gegaan ,het oprakelen van verleden wekt bij mij totaal iets anders op.
Allereerst: dank voor jullie reacties.Ik durf de uitzending trouwens zelf helemaal niet te kijken omdat ik bang ben dat het te triggerend is.
Uiteraard was het niet mijn bedoeling om mensen te triggeren met deze video..mijn excuses als dat wel is gebeurd..ik heb daar wel aan gedacht maar het leek me goed aandacht aan dit nogal beladen onderwerp te besteden.Ik durf de uitzending trouwens zelf helemaal niet te kijken omdat ik bang ben dat het te triggerend is.
Uiteraard was het niet mijn bedoeling om mensen te triggeren met deze video..mijn excuses als dat wel is gebeurd..ik heb daar wel aan gedacht maar het leek me goed aandacht aan dit nogal beladen onderwerp te besteden.
iteraard was het niet mijn bedoeling om mensen te triggeren met deze video..mijn excuses als dat wel is gebeurd
Wauw heftig hoor @Kordie ! Exposure Therapy kan helpend zijn, maar dan moet het wel op de goede manier gebeuren met goede nazorg. Niet idd dat je dan een uur later in de taxi naar huis zit en aan je lot wordt overgelaten.