Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Weet je wel zeker dat het crystal meth was? Als je dit snuift komt het effect al na zo'n 3-4 minuten (hevig) opzetten. Je gaat er niet van trippen, maar krijgt er zo'n stoot energie van dat je de komende twaalf uren volledig strak staat. Dat, gecombineerd met een lang aanhoudende euforische rush, die met niets is te vergelijken. Je hebt maar zeer weinig nodig, zo krachtig is die troep. Je legt het niet in van die lijnen als met coke, want deze drugs is superstrong. Tenzij je direct dood wilt natuurlijkpacha zei:...ik voelde niet veel dus ik pakte nog een line...
Ik kan mij nog goed herinneren dat je van crystal heel zwaar crasht als de rush over is. Een crash die dagen aanhoudt en samengaat met zwaar depressieve gevoelens, compleet uitgeput zijn e.d.pacha zei:... de volgende dag was gelukkig alles weer een beetje normaal...

Sarori zei:PS: ik ben even weg nu. Heb nog wat paardenkeutels liggen hier waarop je onwijs schijnt te kunnen trippen.....
3970 zei:Sarori zei:PS: ik ben even weg nu. Heb nog wat paardenkeutels liggen hier waarop je onwijs schijnt te kunnen trippen.....
Die moet je wel pluggen he, anders doen ze niets....
pacha zei:Iemand ervaringen met crystal meth trips?