sorry, je hebt helemaal gelijk! ik bedoelde citroenSAP en niet zuur!
maar, zoals al boven vermeld zijn er in redelijk grote steden altijd spuitomruil punten die gratis of voor een echt heeeel redelijke vergoeding spuiten geven. als ik jou was zou ik daar gewoon eens kijken, je komt dan vast wel iemand tegen die ook spuit en die je om raad kan vragen. zelf zou ik gewoon wat dope meenemen dan en die persoon wat aanbieden in ruil voor info over hoe nu wel goed te spuiten. dan kan hij t voordoen of bij jou doen en dan weet je t voor eens en altijd want dit is echt geen doen hoor!
en sorry, je wilt dit helemaal niet horen maar toch voel ik me geroepen om je dit te zeggen. je schreef;
"En ik kan alles hebben ik raak echt niet verslaafd aan iets ik heb ook nog een sociaal leven..."
heroine is een stof die slechts weinigen recreatief kunnen gebruiken, zo af en toe dus. zowat iedere junk, ook ik, zeiden in het begin hetzelfde. zelf ben ik minstens dagelijks enkele keren voor minstens 3 a 4 weken lang gewaarschuwd voor heroine. ik zou er verslaafd aan raken vertelde men me, en ook ik had een soort gelijk antwoord als jij. kan me nog zo goed herinneren dat ik dacht; ik ben niet dom! dat jullie er nu niet vanaf kunnen blijven, mij zal dat niet gebeuren, ik gebruik t gewoon een tijdje en dan ben ik er klaar mee.
ben nu 27 jaar verder, nog altijd verslaafd.
punt is, alles wat jij tot nu toe hier hebt vermeld duidt er sterk op dat je verslaafd zult raken. een "normaal" mens was allang gestopt met spuiten en dope in t algemeen na zoveel ellende met t spuiten op zich. maar jij blijft maar doorgaan, wat voor mij er duidelijk op wijst dat je eigenlijk al geestelijk verslaafd bent, je wilt t alleen nog niet weten. maar goed, zoals ik toen ook niets van die waarschuwingen wilde weten zul jij nu ook niet gevoelig zijn voor mijn waarschuwingen hier, en die van anderen.
en dat je een sociaal leven hebt is mooi, maar bedenk wel, dat zal steeds minder worden, omdat mensen je gaan mijden wanneer ze het weten, en omdat je zelf niet echt meer behoefde hebt aan mensen om je heen wanneer je lekker stoned bent.
succes en ik hoop dat ik het mis heb, maar helaas weet ik wel beter nu....