Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Deranged zei:Ja, via aars of keel.
Deranged zei:via aars of keel.
Beanhead zei:Deranged zei:Ja, via aars of keel.
Buuhhhh die handel kan dus niet meer gesnoven worden?
Deranged zei:En toch vind ik dit verhaal op een of andere manier meer ruiken naar iets als bullpoep dan vers gevallen koffie in de ochtend.
Al ruik ik zelf eigenlijk sowieso niet veel meer dan napalm, en dat is mijn speed, die ruikt zo.
En als ik ergens wel van hou dan is het wel van mezelf die de agressief chemische walm opsnuift van amfetamine in de ochtend. Er gaat gewoon niets boven speed die echt ruikt als agressief bijtende chemische troep.
Beanhead zei:Bleh voor het snuiven doe ik 't net.
Denk dat ik het dan maar wegkieper ook... Man man dit is echt te flauw voor woorden...
Carlitos zei:Beanhead zei:Bleh voor het snuiven doe ik 't net.
Denk dat ik het dan maar wegkieper ook... Man man dit is echt te flauw voor woorden...
Tekenen dat je ff moet minderen he van bovenaf.
Wat scheelt jou het haal je toch wat nieuwe ?
Je geeft me er ook steeds reden toeBeanhead zei:EI je pest me ook steeds weer heh![]()
Exceptional Insight zei:Je geeft me er ook steeds reden toeBeanhead zei:EI je pest me ook steeds weer heh![]()
Heb je het laten drogen?
Exceptional Insight zei:Aaah, dat bedoelen ze dus met "verkeerde vrienden"!
Als je het lekker had laten drogen en er bommetjes van had gemaakt, was er niks aan de hand geweest hoor.
Mag ik me schamen nu? Of bevestigde ik gewoon? :PBeanhead zei:Exceptional Insight zei:Je geeft me er ook steeds reden toeBeanhead zei:EI je pest me ook steeds weer heh![]()
Heb je het laten drogen?
Ik had op aanraden van een vriend een spietkoffie gemaakt, was op zich allemaal nog wel aangenaam alleen moest ik gelijk met men moeder door dus dat was snel die koffie opdrinken en men ontbijt laten staan. Het kickte wel hard in en bleef ook lang actief maar uiteindelijk...
DOM, kijk voortaan nog eens zo hard uit met deze drug en stop er overigens mee tot aan de speedmeet. Men maag is het echt niet eens met een mix koffie en pep.
Hoe the fuck mors je koffie over je speed manBeanhead zei:Nou eh ik was dus rustig men koffie aan het drinken vanmorgen.
En toen morste ik
en nu is men speed helemaal doorweekt door koffie.
Valt 't nog te redden?![]()
Junk Deluxe zei:Hoe the fuck mors je koffie over je speed manBeanhead zei:Nou eh ik was dus rustig men koffie aan het drinken vanmorgen.
En toen morste ik
en nu is men speed helemaal doorweekt door koffie.
Valt 't nog te redden?![]()
![]()
![]()