Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
JackHerrer zei:Wat vindt je precies zo leuk aan kanna. Heb het een aantal keer geprobeerd. Ik heb het gerookt, gesnoven en thee van gezet maar ik vind het effect zo minimaal dat het de smerige smaak niet eens waard is. Misschien pak ik wel teveel of juist te weinig.
Gisteren en vandaag het extract gevaped, wederom erg aangenaam maar dit extract is duidelijk minder sterk dan het extract om te snuiven. Wil je het sterkste effect dan zou ik dus voor het snuiven gaan. Echter is dat extract om te snuiven wel dusdanig sterk dat je er vrij snel teveel van neemt, waar dit extract om te vapen wat vergevingsgezinder is.jam zei:Naar het effect van het rookbare extract ben ik erg benieuwd, al heb ik zelf geen vaporizer, ik zag op youtube wel een filmpje van iemand die het in pijpje rookte en zei een zeer sterke rush te ervaren. Wanneer je het getest hebt hoor ik graag hoe het effect was.![]()
Wellicht in de toekomst. Maar heb net een nieuwe vape pen gekocht dus die moest ik uiteraard even met verschillende stofjes uitproberen.jam zei:En benje van plan om dit ook eens in een joint te draaien, of vape je enkel?
Geen is of het een goede combi is. Maar waarom zou je zoiets kopen als je heel makkelijk zelf cafeïne kan consumeren wanneer je Kanna op hebt?Omdat de prijs behoorlijk laag is voor 2 gram, lijkt het me sterk dat dit een meerwaarde in de collectie is, tenzij iemand weet of cafeine en kanna een mooie samenwerking hebben waardoor het toch de moeite lijkt?
Hahaha dan denken we er hetzelfde over. Ik vind alle combi's die in de smartshop of elders verkocht worden van 2 middelen persoonlijk zwaar overbodig en vooral voor luie of domme mensen gemaakt. Dat kun je echt net zo goed zelf combineren dan en dan nog zelf experimenteren met de juiste verhouding.Geen idee, dat was ongeveer de vraagmile: ik snap niet dat ze zo iets gaan samenstellen omdat het net zo simpel is om zelf te doen
Om niet telkens een nieuw topic te moeten starten.
sinds kort bestaat er iets zoals 'Gold Rush'.
Dit is een mengeling van Kanna en cafeïne.
Omdat de prijs behoorlijk laag is voor 2 gram, lijkt het me sterk dat dit een meerwaarde in de collectie is, tenzij iemand weet of cafeine en kanna een mooie samenwerking hebben waardoor het toch de moeite lijkt?
voorlopig hou ik me graag aan de ET2 en een kop koffie, hoewel ik ook wel nieuwsgierig ben naar het nieuwe recept.
Die is speciaal voor het vapen inderdaad. Leuk als eerste kennismaking denk ik, maar de snuif extracten zijn aanzienlijk sterker.Even dit topic naar boven halen.
Ik heb dus een gram Kanna UB40 liggen maar is dat puur om te vapen? Ik zal van de week eens zo'n vape-pen halen.