misselijkheid bij ghb of pep?

zantttje

Newbie
Hoi, ik word de laatste paar keer steeds misselijk als ik xtc gebruik dus ben btje op zoek naar iets anders. wil wel keertje ghb of pep nemen, is hier ook een hoog misselijkheids risico bij? verder nog voor of nadelen?
thanx

verschilt per persoon, over ghb kan ik niks vertellen maar dat je misselijk wordt van xtc is vaak het geval als je overhit bent, dat is als je veel xtc hebt gebruikt en je bent ergens warm je drinkt weinig enz. heb je niet dat je t dan ineens super heet krijgt en dan misselijk wordt?

verder denk ik dat je van pep eerder misselijk wordt ( althans ik wel eerder dan bij xtc ). Je maag kan namelijk nogal van streek raken van pep dus daarom.

quote: Je maag kan namelijk nogal van streek raken van pep dus daarom

valt dat effect niet weg doordat je het snuift of heeft dat er niks mee te maken?

heb bij xtc juist vaak het idee dat ik zoveel water drink dat ik daar misselijk van word haha :s

zantttje zei:
quote: Je maag kan namelijk nogal van streek raken van pep dus daarom

valt dat effect niet weg doordat je het snuift of heeft dat er niks mee te maken?

heb bij xtc juist vaak het idee dat ik zoveel water drink dat ik daar misselijk van word haha :s

nee ik bedoel niet dat je maag van streek raakt doordat de pep in je maag beland, als dat het geval is heb je meer kans ja. Maar pep geeft ( vooral goeie ) een ontzettend zenuwachtig, opgejaagd,nerveus gevoel. Alsof je iets heel ergs te wachten staat, door die zenuwe raakt je maag n beeytje van streek.

ooh op die manier . maar das dan toch ook helemaal geen relaxed gevoel? ik dacht dat je dr gewoon enorme beukzin van kreeg :mrgreen:

je kan van alles misselijk worden.
van ghb kan je zeer misselijk worden.
van speed heb ik persoonlijk het minste last van.
maar ik kan ook gewoon eten onder speed dus als mijn maag wat ellendig doet eet ik gewoon iets, en voel met terug normaal.

zantttje zei:
ooh op die manier . maar das dan toch ook helemaal geen relaxed gevoel? ik dacht dat je dr gewoon enorme beukzin van kreeg :mrgreen:

nee, ik althans niet. Ik word wakkerder, alerter, meer zin in dingen, euforischer ( beetje ) en dan houdt het ook op. Als ik veel heb gehad heb ik een super opgejaagd en zenuwachtig gevoel.

je kunt beter coke snuiven :wave:

nah coke doe ik niet meer. ben er op het juiste moment mee gekapt en moet het daar maar bij houden denk ik. ga toch de pep maar eens proberen denk ik, rustig aan. nemen jullie dit meestal op de wc of ook wel in de zaal?

zantttje zei:
nah coke doe ik niet meer. ben er op het juiste moment mee gekapt en moet het daar maar bij houden denk ik. ga toch de pep maar eens proberen denk ik, rustig aan. nemen jullie dit meestal op de wc of ook wel in de zaal?

ik zeg je van te voren al dat als je ooit xtc of coke hebt gedaan, en je dan pep gaat doen, die ervaring heel erg gaat tegenvallen. Ben blij dat pep een van mijn 1e hd was, daardoor heb ik er nog genoeg mee geexperimenteerd.

DarkScope zei:
zantttje zei:

ik zeg je van te voren al dat als je ooit xtc of coke hebt gedaan, en je dan pep gaat doen, die ervaring heel erg gaat tegenvallen. Ben blij dat pep een van mijn 1e hd was, daardoor heb ik er nog genoeg mee geexperimenteerd.

dat is zijn ervaring , bij iedereen compleet anders hij kan je van te voren zeggen wat hij wilt maar bij genoeg mensen is de ervaring juist totaal tegenovergesteld.

ik heb het de laatste tijd ook veel dat ik misselijk bent ..

zo van xtc en orginal69 wordt ik soms ziek maar met ghb wordt ik hellemaal ziek ...ik heb echt van alles uitgeprobeerd ..niet eten ,wel eten ,te vet ,niet vet ,water drinken ,druk zijn ,rustig zijn .blablabla ga maar door ...weet het niet meer ..

weet wel dat ik verloopig van de ghb afblijft ..ook omdat ik hierdoor out gaat en stel je voor dat je moet nekken ...zit je ...(gelukkig hielden ze mij wel in de gaten)

van org69 ..de dag erna en de volgende dag ...maag van slag .......maar was wel lekker :D

Van GHB moet je zeker nekken als je van pillen ook al moet. Haha, mja ik heb daar nooit een boodschap aan gehad. Een tijdje geleden werd ik standaard altijd misselijk als een drug begon in te slaan (muv pep) en nja als ik moest kotsen moest ik gewoon kotsen, dus deed ik dat ook maar, niet te druk om maken, is eerder een opluchting dan wat anders.

Tegenwoordig gelukkig niet meer zo misselijk, eigk nooit meer. Alleen als ie echt heel heftig binnenkomt.

Mac... zei:
Van GHB moet je zeker nekken als je van pillen ook al moet. Haha, mja ik heb daar nooit een boodschap aan gehad. Een tijdje geleden werd ik standaard altijd misselijk als een drug begon in te slaan (muv pep) en nja als ik moest kotsen moest ik gewoon kotsen, dus deed ik dat ook maar, niet te druk om maken, is eerder een opluchting dan wat anders.

Tegenwoordig gelukkig niet meer zo misselijk, eigk nooit meer. Alleen als ie echt heel heftig binnenkomt.

heb het de laatste tijd met xtc en org69 9ook xtc ) ...nekken kan ook wel eens lekker zijn maar als je maar door blijft gaan is het niet lekker mee he .....hihihi :mrgreen:

caatje zei:
zantttje zei:
Hoi, ik word de laatste paar keer steeds misselijk als ik xtc gebruik

Ik zorg altijd dat ik n goede bodem heb. Eerst ff lekker eten en dan een uurtje later 1tje nemen.

ik heb t ook met xtc dat ik misselijk word
ook al heb ik goed gegeten van te voren

met speed heb ik hier geen last van

Terug
Bovenaan