Acetyllysergic
Experimenterende gebruiker
Ik ben op zoek naar tips om een kamer heel romantisch in te richten ...

Wel een matras vol vlekken, dan is het af.Dopezilla zei:TL-licht, kant en klaar maaltijd en red bull op tafel, en een matras in de hoek van de kamer. Dan moet het goedkomen.
Olle
Dopezilla zei:TL-licht, kant en klaar maaltijd en red bull op tafel, en een matras in de hoek van de kamer. Dan moet het goedkomen.
Olle
Drientje zei:Wel een matras vol vlekken, dan is het af.Dopezilla zei:TL-licht, kant en klaar maaltijd en red bull op tafel, en een matras in de hoek van de kamer. Dan moet het goedkomen.
Olle
Dan worden de ogen best wel eng, maar de kleuren die je ervoor terugkrijgt zijn wel goed.OnderDeEik zei:Drientje zei:Wel een matras vol vlekken, dan is het af.Dopezilla zei:TL-licht, kant en klaar maaltijd en red bull op tafel, en een matras in de hoek van de kamer. Dan moet het goedkomen.
Olle
Wat dacht je van een blacklight
Dat weet ik wel, maar ik liet het expres maar even achterwege.Drientje zei:Pascal weet nog niet zo goed wat seks vlekken met blacklight doen...![]()
Dopezilla zei:TL-licht, kant en klaar maaltijd en red bull op tafel, en een matras in de hoek van de kamer. Dan moet het goedkomen.
Olle

indeed, neem dan ook maar geen grijze lakens en shit, want daar zie je natte vlekken ook behoorlijk goed op...Drientje zei:Pascal weet nog niet zo goed wat seks vlekken met blacklight doen...![]()
En als de daad verricht is schop je die troel al boerend naar buiten. En dan kots je nog even de tuin van de buren onder.STRANQER zei:Dopezilla zei:TL-licht, kant en klaar maaltijd en red bull op tafel, en een matras in de hoek van de kamer. Dan moet het goedkomen.
Olle
Hier mist een kratje pils![]()
STRANQER zei:Dopezilla zei:TL-licht, kant en klaar maaltijd en red bull op tafel, en een matras in de hoek van de kamer. Dan moet het goedkomen.
Olle
Acetyllysergic zei:Ik ben op zoek naar tips om een kamer heel romantisch in te richten ...
![]()
Oh you!W.F.L. zei:STRANQER zei:Dopezilla zei:TL-licht, kant en klaar maaltijd en red bull op tafel, en een matras in de hoek van de kamer. Dan moet het goedkomen.
Olle
Nee, daar mist ketamine!
Deranged zei:Je kan ook gewoon mij in de hoek zetten.
Dopezilla zei:Ik kleed mijn kamer niet speciaal aan voor gelegenheden ofzo. Ik zie de toegevoegde waarde er niet zo van in.
Als het fijn gezelschap is wordt het toch wel gezellig. Alcohol misschien. Of doe maar GHB. Irie zei:Het doel is dan veel te duidelijk, kan ik even goed meteen met mijn benen open gaan liggen...
:P
sarcasm zei:Ik doe niet aan romantiek... Ik heb er ook een heel verknipt beeld op, mijn meest romantische moment ooit was samen met mijn ex kotsen na een overdosis ketamine in onze Ford Transit tijdens een CyB X feestje, dit was nadat ik bovenop hem was gaan liggen om hem warm te houden...

W.F.L. zei:sarcasm zei:Ik doe niet aan romantiek... Ik heb er ook een heel verknipt beeld op, mijn meest romantische moment ooit was samen met mijn ex kotsen na een overdosis ketamine in onze Ford Transit tijdens een CyB X feestje, dit was nadat ik bovenop hem was gaan liggen om hem warm te houden...
Overdosis ketamine?![]()
sarcasm zei:W.F.L. zei:Overdosis ketamine?![]()
Ja, overdosis ketamine, is niet zo moeilijk om dat te doen, ik vrees dat ik het regelmatig heb gedaan... Verschil in kwaliteit en dan te veel nemen van het goede spul wat net uit India komt...