seals

Chinees winkeltje in EHv heeft ook alles wat onze hartjes begeert.

Van snuifbuizen tot weegschaaltjes, van waterpijpen tot boeddha-beeldjes hehe.

Sniffie zei:
Chinees winkeltje in EHv heeft ook alles wat onze hartjes begeert.

Van snuifbuizen tot weegschaaltjes, van waterpijpen tot boeddha-beeldjes hehe.

Ja zeker relax winkeltje, in de heuvel :D

Zijn er eigenlijk nog verschillen tussen de seals? Op de site van Happy Holland bieden ze veel verschillende soorten aan. Maar zijn er bepaalde seals wel/niet geschikt voor sos/pep?

Ga in Amsterdam naar zo'n random toeristenwinkeltje. Ze hebben daar paddo's, snuifbuizen, snuifsetjes, sealtjes... alles eigenlijk.

Ik krijg mijn sealtjes altijd :D
ken iemand die werkt bij een transport bedrijf die veel met papier doet en die sealtjes komen regelmatig langs en dan neemt die altijd een pak voor me mee:)

Je sealtjes haal je gewoon bij de smartshop :) Er zijn verschillende merken etc, dus pluis even uit welke je wilt hebben. Erg veel verschil zit er niet in, maar better safe than sorry.

zwarte martkt in beverwijk zit ook een kraampje waar je sealtjes,wegenschalen,snuifbuizen,weed crushers,waterpijpen etc. kan halen!

SperSIZEboon zei:
zwarte martkt in beverwijk zit ook een kraampje waar je sealtjes,wegenschalen,snuifbuizen,weed crushers,waterpijpen etc. kan halen!

Probeer die maar eens te vinden, die markt is gigantisch :P Je kan de zoektocht verkleinen tot een aantal hallen, maar het is nog steeds een behoorlijke zoekactie.

DreamWeaver zei:
SperSIZEboon zei:

Probeer die maar eens te vinden, die markt is gigantisch :P Je kan de zoektocht verkleinen tot een aantal hallen, maar het is nog steeds een behoorlijke zoekactie.

leuk toch hebbie gelijk een daggie uit! :P

thunder-droopy zei:
DreamWeaver zei:
SperSIZEboon zei:

leuk toch hebbie gelijk een daggie uit! :P

Goed punt! Wel leuke spulletjes gevonden daar in het verleden :)

Terug
Bovenaan