Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

. (water kan niet boven buisje staan, dan spuit het er nl uit)
. Hij werkt ook goed met een 2 liter pak bar le duc water. Zelfde principe alleen dan met een pak...nu snappek 'mheidrun zei:op deze manier komt de rook niet in het water.
je moet de joint lager doen en ter hoogte van waar nu de joint is een luchtgaatje.
hebben jullie trouwens weleens "ge-emmerd"?
hebben jullie trouwens weleens "ge-emmerd"?
, dop (met joint) eraf, mond op opening zetten, en zuigen terwijl je de fles terug in de emmer met water duwt, hierdoor wordt alle rook die in de fles zat, als het ware in je longen geperst....wordt je vet snel stoned als een aapje van heidrun zei:hebben jullie trouwens weleens "ge-emmerd"?
michielxboxer zei:EDIT: wat is nou het verschil tussen een bong en een waterpijp? of is er helemaal geen verschil?
Kim zei:ook handig om crack in te roken :P
spacekonijn zei:Kim zei:ook handig om crack in te roken :P
waarom typ je niet gewoon in word maar wat raak weinig verschil voor jou geloof ik :P
1-0 voor spacekonijnKim zei:spacekonijn zei:Kim zei:ook handig om crack in te roken :P
waarom typ je niet gewoon in word maar wat raak weinig verschil voor jou geloof ik :P
tssssssssssss
Crack in een waterpijp :/ In een droge waterpijp kan je het nog wel doen als je niks anders heb maar is een gwoon pijpje niet veel handiger?Kim zei:ook handig om crack in te roken :P
slipperman zei:Crack in een waterpijp :/ In een droge waterpijp kan je het nog wel doen als je niks anders heb maar is een gwoon pijpje niet veel handiger?Kim zei:ook handig om crack in te roken :P
Jolienn zei:Oké ik ga ier weer zo belachelijk as iet overkomen wrs maja maakt ni uit.
Kheb daarstraks een waterpijp gaan kope, maar kheb da nog nooit gedaan, wel al geblowd enzo ee, ma nog ni me de waterpijp, nu ff vraagske, moet die wiet gwn zo same me den tabak op da schaaltje of hoe zit da nu feitelijk? alvast dankuuu ! xx
wwaazzaapp zei:weet ik maar het is wel lekker![]()