Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
jcutter123 zei:Sinds ik gestopt ben met het roken van jointjes, heb ik sinds vandaag weer last van een verdriet wat steeds langzamer terug dreigt te komen...
Enig idee hoe dit kan? En of het nog erger word? Ik heb ook de hele tijd zin in drugs..
Goed dat je stopt met blowen, maar gozer serieus, steeds een beetje zielig doen en zeuren hier gaat niet helpen, neem een tijd geen dope en ga werken aan de dingen die jou weerhouden van je geluk.
mja met welke mensen?!phy zei:Bepaalde mensen kunnen wat bot en onbegripvol overkomen.. Ze verwarren 'stoer' met 'stom' denk ik. Wat je hier doet getuigt alleen van lef en verstand.
Volgens mij zit iets heel hoog bij je (ik heb meer posts van je gelezen als ik het me goed herinner).
Goed dat je stopt met blowen, maar gozer serieus, steeds een beetje zielig doen en zeuren hier gaat niet helpen, neem een tijd geen dope en ga werken aan de dingen die jou weerhouden van je geluk.
Volgens mij heeft Adreno gelijk. neem actie. ga praten met mensen. zoek hulp als dat nodig is. Het zou anders eens te laat kunnen zijn...
Ik weet niks van je dus ik kan het mis hebben. Dat hoop ik maar.
Sterkte dude.