XTC en vreemdgaan

Ik heb in het onderdeel Cocaine ook al een topic geplaatst over vreemdgaan. Mijn partner gebruikt drugs, en ik maak me nogal zorgen...met festivals gebruikt hij dus ook XTC wel eens.

Ik had dus al flink wat research gedaan naar XTC..en lees dat je opeens iedereen lief, leuk etc vind...en op iedereen verliefd bent? :confused: ..Mijn vraag dan...zal je sneller vreemdgaan met XTC op?

Even researchen voor ik er met me partner over ga hebben :grin:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Mdma-liefde is natuurlijk wel hartstikke nep hè. Maar als hij van zichzelf al een klootzak is zal hij er vast wel sneller van vreemdgaan, ja.

W.F.L.

Badass junkie
Ik heb nog nooit zin in sex gekregen van MDMA. Het is toch niet omdat iedereen plots fijn is dat ik ze daarom moet laten kennismaken met mijn drugslul? :)

Maar word je nou geiler van en heb je zin om sneller met iemand te zoenen dan je eigen partner..of denk je nog steeds ik heb thuis een partner dus het boeit niet?

:wink:

Flameon

Badass junkie
Pfff volgens mij is het vertrouwen in je vriend 0.0 en moet je alles overwegen om met hem erover te praten.

To the point:
Met mda heb je veel knuffelzin en die partner wat dan thuis zit boeit je dan op dat moment vrij weinig. Je hebt nl zin en je moet je behoeftes kwijt, en als daar dan net het meisje zit waar je wat mee wilt knuffelen etc dan gaat het gebeuren :wink:

W.F.L.

Badass junkie
Dat klopt, maar dan moeten dat soort opportuniteiten wel aanwezig zijn. :grin: Ik heb nog nooit een wildvreemde (of een bekende) geknuffeld eigenlijk. Eerder begin ik te zeiken over hoe mooi het allemaal wel niet is. Geen behoefte aan sex. Maar ja, van anderen hoor ik weer andere dingen. Nee, je raakt de weg niet kwijt, en ja, je weet nog dat je thuis een partner hebt. Alleen kun je op zo'n moment niet echt stilstaan bij de consequenties van je gedrag. Dus ja, dat zal volledig van je vriend afhangen.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Je moet wel heel onzeker/jaloers zijn of een goede reden hebben om hem niet te vertrouwen om zoveel onderzoek hiernaar te doen. Vraag gewoon of hij weleens vreemdgaat en als je hem niet gelooft dat kan je net zo goed de relatie beeindigen.

Wat heeft het voor toegevoegde waarde om te weten of vreemdgaan eerder gebeurt onder invloed van XTC of coke? Het gebeurt ook eerder onder invloed van alcohol en dat zegt toch ook helemaal niks?

Mike

Bewuste gebruiker
Als je je zo'n zorgen maakt moet je je vriend vragen of hij wil stoppen met de drugs, of je moet hem gewoon wegdoen. Dit is toch ook geen leven voor je zo?

Je kan er ook voor kiezen er samen met hem van te genieten, op een recreatieve manier. Zo hebben jullie er beiden plezier van.

Maar ik ga natuurlijk niemand aanraden om aan de drugs te gaan...

ImmortalTech zei:
Je moet wel heel onzeker/jaloers zijn of een goede reden hebben om hem niet te vertrouwen om zoveel onderzoek hiernaar te doen. Vraag gewoon of hij weleens vreemdgaat en als je hem niet gelooft dat kan je net zo goed de relatie beeindigen.

Wat heeft het voor toegevoegde waarde om te weten of vreemdgaan eerder gebeurt onder invloed van XTC of coke? Het gebeurt ook eerder onder invloed van alcohol en dat zegt toch ook helemaal niks?

Tja dat snap ik wel, maar goed..als je verliefd bent is het niet zo makkelijk om te stoppen!

In vorige relaties is mijn partner weleens vreemdgegaan, al zei mijn partner daarna wel dat ie veranderd is.

Het is gewoon dat ik denk dat drugs je helemaal veranderen ofzo, en je geen bewustzijn meer hebt en in een andere wereld leeft en dat je alles vergeet wat je hebt ofzo. Heb zelf alleen geblowd en daar ging ik al van trippen :openmouth:

Flameon

Badass junkie
Zoals al heel vaak tegen jou gezegd:
Vreemdgaan doe je niet met drugs op ... vreemdgaan doe je vanuit je eigen ik.
Iemand gaat niet bewust vreemd op de xtc, coke, heroine, benzo's of alcohol. Als je het dan al doet dan heb je nuchter ook al die plannen, alleen wordt dan de grens wat vervaagd als je wat drugs op hebt. Daarbij, als iemand al vreemd gaat dan klopt er sowieso iets helemaal niet in de relatie. Je gaat nl niet zomaar vreemd, daar zit ten alle tijden een rede achter (en niet alleen maar lust).

Emine

Experimenterende gebruiker
superjared zei:
ImmortalTech zei:

Tja dat snap ik wel, maar goed..als je verliefd bent is het niet zo makkelijk om te stoppen!

In vorige relaties is mijn partner weleens vreemdgegaan, al zei mijn partner daarna wel dat ie veranderd is.

Het is gewoon dat ik denk dat drugs je helemaal veranderen ofzo, en je geen bewustzijn meer hebt en in een andere wereld leeft en dat je alles vergeet wat je hebt ofzo. Heb zelf alleen geblowd en daar ging ik al van trippen :openmouth:

Je bewustzijn is wel anders bij xtc, maar toen ik nog een vriend had wist ik dat nog precies en ging ik ook echt niet vreemd. Ik belde hem zelfs op om te vertelle hoe fijn ik me voelde enzo:grin:. Ook al liepen er zoveel mooie jonges rond daar, ik wist goed wat ik thuis nog had zitten en ging dan ook niet over de grens heen.

Dus het ligt zoals de andere hier ook al zeggen, toch echt aan de persoon zelf.

langeman

Bewuste gebruiker
Flameon zei:
Daarbij, als iemand al vreemd gaat dan klopt er sowieso iets helemaal niet in de relatie.

Dat hangt veel af van de manier waarop je je relatie vormgeeft. Monogamie is geen kenmerk van een goede relatie, hooguit van een soort relatie. Vertrouwen is wel heel belangrijk en zo te lezen ontbreekt dat. Werk daaraan.

Dubz

Bewuste gebruiker
Kan het me goed voorstellen.

Niets is zo mooi als samen met iemand van het andere geslacht onder invloed van MDMA elkaar knuffelen, strelen, en zoenen. Ik heb zeg er in ieder geval geen nee tegen als ik een leuk meisje zie met pupillen groter als de mijne. Het is maar zelden dat er ook seks bij komt kijken.

Of dit onder vreemdgaan valt, moet je zelf met je partner uitdokteren :)

acidboy

Badass junkie
Ik heb ooit nog eens kort iets gehad met iemand op dit forum die keihard vreemd ging nadat ze XTC geslikt had. Top ervaring was dat.

I should've known better.

Extisi

Wijs gebruiker
Precies.
Het is nou ook écht niet leuk meer. Ik ben al genoeg gestraft voor wat ik gedaan heb.

Dreuge

Badass junkie
Ik heb nog nooit behoefte gehad om met vreemden of vage bekenden te knuffelen enzo als ik aan de xtc zit.. Wel krijg ik altijd zin om mn chick op te bellen of bij dr te zijn :grin: Dus als ik jou was zou ik me geen zorgen maken, maar je vriend daarentegen...

Dreuge zei:
Ik heb nog nooit behoefte gehad om met vreemden of vage bekenden te knuffelen enzo als ik aan de xtc zit.. Wel krijg ik altijd zin om mn chick op te bellen of bij dr te zijn :grin: Dus als ik jou was zou ik me geen zorgen maken, maar je vriend daarentegen...

Hoezo zou die zich nou weer zorgen moeten maken?

Ik ben gewoon benieuwd wat er in de mens omgaat als die xtc gebruikt, zonder het zelf te willen proberen.

Beanhead

Badass junkie
superjared zei:
Dreuge zei:

Hoezo zou die zich nou weer zorgen moeten maken?

Ik ben gewoon benieuwd wat er in de mens omgaat als die xtc gebruikt, zonder het zelf te willen proberen.

Puur, intens geluk. Energie, extase en je druipt van de liefde!

Bovenaan