Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Exceptional Insight zei:Deze is favoriet. Anyone who gives two shits, say Aye!thedevil zei:Mijn oom is dood gegaan vanwegen drugs!!!
ilyas zei:Het gebeurt niet vaak, enkel als ik teveel op heb![]()
Aalpoepert zei:Exceptional Insight zei:Deze is favoriet. Anyone who gives two shits, say Aye!thedevil zei:Mijn oom is dood gegaan vanwegen drugs!!!
ilyas zei:Het gebeurt niet vaak, enkel als ik teveel op heb![]()
Wat? Dat je dood gaat vanwege drugs?
Als je dood gaat door drugs?Aalpoepert zei:Je ruikt een beetje uit je giecheltje.
Was jij niet gestopt?Dopezilla zei:Van het weekend gebeurde het weer.
Nee hij doet het nu weer ''normaal''!Exceptional Insight zei:Was jij niet gestopt?Dopezilla zei:Van het weekend gebeurde het weer.
Ik ken maar weinig mensen die dat wel worden.Rabbithole zei:Van psylocine is het toch niet raar om misselijk te zijn? Ik ken maar weinig mensen die niet misselijk van truffels of paddo's worden.![]()
Dopezilla zei:Ik ken maar weinig mensen die dat wel worden.Rabbithole zei:Van psylocine is het toch niet raar om misselijk te zijn? Ik ken maar weinig mensen die niet misselijk van truffels of paddo's worden.![]()
![]()
Ah, van de smaak bedoel je? Ja, daar heb ik niet gauw last van, ik kan wel wat hebben wat dat betreft. Zoals ik eerder al zei is enkel ketamine een probleem wat dat betreft. Ik heb ook altijd wat te drinken bij de hand als ik dat gebruik, omdat die kledders zo vies zijn dat ik er soms wel van over m'n nek ga.Rabbithole zei:Hmm vreemd, heb in september met m'n broer en twee vrienden truffels gegeten en iedereen werd misselijk, m'n broer en één vriend moesten ook kotsen. En ken heel veel verhalen van mensen die misselijk worden van de zure truffelsmaak en ook wel van paddo's. Wat een mysterie.. :P
Dopezilla zei:Van keta wil ik soms wel eens gaan kokhalzen. Van het weekend gebeurde het weer. Niet vanwege het effect, maar vanwege de gore smaak van die kledders die je keel in zakken na het snuiven. Gadverdamme. De vieste drug ooit! Heb wel alles binnen gehouden, want ik houd niet van kotsen. Sterker nog, ik vind het één van de meest afgrijselijke dingen die er zijn.
Olle

Ik ben niet echt doorsnee neeDopezilla zei:@Spor: jij bent een raadsel. o_O
thedevil zei:Mijn oom is dood gegaan vanwegen drugs!!!
Geen misselijk gevoel voor, tijdens, of na het incident, was niets aan de hand...