Ondertussen heb ik ze genomen. Ben begonnen met een halfje, maar ik ben uiteindelijk in totaal geindigd op 2 halfjes en 2 volledige pilen (na het tweede halfje was alle vorm van remming weg

) Ik ben totaal niet angstig geworden, maar ik was wel ver weg. Ik hoorde stemmen, dacht dat ik mensen zag staan, maar het waren eigenlijk objecten en ik dacht in mijn hoofd dat ik gesprekken voerde met mijn vrienden die helemaal niet hadden plaatsgevonden, dan antwoordde ik ineens op die gesprekken die ik in mijn hoofd had en pas dan (toen mijn vrienden er raar op reageerde) had ik door dat die gesprekken niet plaats hadden gevonden. Maar al deze dingen vond ik niet onaangenaam of vervelend. Ik voelde me voor de rest heel goed. Ik kan me idd moeilijk voorstellen dat je er slecht van kan gaan (behalve mss als het heel zware of slechte pillen zijn). Ik had wel één echt vervelend probleem, ik moest namelijk vaak plassen, maar dit lukte meestal niet, ik drukte enorm hard, maar het is me maar 1 of 2x echt gelukt. Dat was wel lastig. Zijn er nog mensen die dat al gehad hebben?